Naše produkty
Jaké typy produktů mohu najít v Naturitas?
Naturitas je největší internetový obchod s přírodními produkty, kde najdete širokou škálu produktů, které zahrnují: doplňky stravy (vitamíny, minerály, aminokyseliny, omega oleje, antioxidanty, trávicí enzymy, probiotika atd.), přírodní kosmetiku (krémy, šampony, sprchové gely, barvy na vlasy, opalovací krémy, péči o pleť atd.), přírodní produkty pro sportovce (energetické tyčinky, doplňky stravy, krémy na svaly atd.), rostlinnou fytoterapii (kapsle, esenciální oleje, Bachovy květy atd.) a biopotraviny pro všechny typy diet, intolerancí a alergií (vegetariánské, veganské, bezlepkové, bezlaktózové, bez přidaného cukru atd.).
Odkud produkty pocházejí?
V Naturitas spolupracujeme výhradně s výrobci a distributory největších značek přírodních produktů z ekologického zemědělství. Všechny naše nákupy probíhají od evropských dodavatelů v souladu s nejpřísnějšími zdravotními předpisy. Přímá dohoda s výrobci nám umožňuje zajistit pravost produktů a delší trvanlivost.
Nenašli jste produkt, který jste hledali?
V Naturitas nabízíme velmi široký výběr přírodních produktů a každý den pracujeme na rozšiřování katalogu o nové značky a nové reference. Pokud nemůžete najít konkrétní produkt, můžete poslat e-mail na adresu info@naturitas.cz.
Ceny a záruky
Je v zobrazených cenách zahrnuta DPH?
Ano, všechny uvedené ceny již zahrnují odpovídající DPH.
Proces nákupu
Jak nakupovat?
Pokud znáte název požadovaného produktu, doporučujeme použít vyhledávač, abyste ho rychle našli. Pokud přesně nevíte, jaký produkt chcete, můžete začít filtrováním v hlavních kategoriích, které najdete na úvodní stránce www.naturitas.co.uk. Dále můžete vyhledávat pomocí filtrů vlevo, které uvidíte v seznamech produktů. Jakmile najdete požadovaný produkt, přidejte jej do košíku. Jakmile jste v košíku, můžete pokračovat v hledání dalších produktů nebo přistoupit k platbě kliknutím na tlačítko „Dokončit nákup“.
Existuje minimální nákupní cena?
Neexistuje žádná minimální nákupní cena. V Naturitas si můžete koupit cokoli, bez ohledu na celkovou částku, hmotnost nebo počet kusů. V některých případech se může stát, že produkt od výrobce nemáme k dispozici a nebudeme schopni dodat všechny kusy objednávky. V takovém případě vám budou peníze za nepoužité produkty vráceny.
Jak mohu změnit své osobní údaje?
Chcete-li změnit své osobní údaje, musíte se přihlásit a kliknout na „Můj účet“. Poté vyberte kartu „Osobní údaje“ a změňte informace o svém účtu nebo přidejte novou adresu.
Jak mohu obnovit heslo k účtu?
Na přihlašovací stránce klikněte na „Zapomněli jste heslo?“. Zašleme vám zprávu s pokyny, jak bezpečně vytvořit nové heslo. Před obnovením hesla je nutné se v určitém okamžiku zaregistrovat. Z důvodu ochrany osobních údajů nemáme přístup k heslům uživatelských účtů.
Jak se mohu odhlásit z odběru Naturitas?
Svůj účet Naturitas můžete kdykoli zrušit zasláním e-mailu na adresu info@naturitas.cz a požádat o jeho uzavření. Postup zrušení Změny se projeví během několika hodin a ztratíte svá data i historii objednávek. Z bezpečnostních důvodů je tato operace nevratná a smazaná data nelze obnovit.
Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?
Pokud si již nepřejete dostávat newsletter Naturitas, můžete kliknout na tlačítko ve spodní části libovolného newsletteru. Nezapomeňte, že již nebudete dostávat naše novinky, rady, nabídky a exkluzivní slevy pro uživatele.
Potřebuji fakturu k nákupu
Pokud potřebujete k nákupu doklad, můžete přejít do sekce Můj účet > Moje objednávky > Klikněte na požadovanou objednávku a stáhněte si zjednodušenou fakturu pro jakýkoli z vašich nákupů.
Podle Danese, pokud potřebujete fakturu, měli byste vyplnit Žádostný formulář a my vám jej co nejdříve zašleme e-mailem. Tyto formuláře budou vždy zaslány na e-mailovou adresu, ze které byla objednávka provedena. Lhůta pro vyžádání faktury je 15 kalendářních dnů od data doručení objednávky.
Pokud dodací adresa a fakturační adresa neodpovídají stejným hodnotám daně, fakturu nelze vystavit.
Způsoby platby
Jaké způsoby platby jsou akceptovány?
Nabízíme dva způsoby platby, abyste si mohli vybrat ten, který vám nejlépe vyhovuje:
- Debetní a kreditní karty: Přijímáme karty Visa, Mastercard a 4B. Platby probíhají prostřednictvím Adyen, 100% bezpečné platební platformy. Tuto platební metodu doporučujeme, protože v případě žádosti o vrácení produktu je proces rychlejší a plynulejší.
- PayPal : Platbu můžete provést pomocí účtu PayPal.
Možnosti platby se zobrazí na konci nákupního procesu. Není možné platit za stejnou objednávku více způsoby platby.
- Klarna : Plaťte později po 30 dnech nebo plaťte ve 3 bezúročných splátkách.
Jak funguje platba po 30 dnech?
Klarna je platební služba, která vám umožňuje koupit zboží, které chcete nebo potřebujete. V současné době používá Klarna více než 100 milionů lidí po celém světě ve více než 200 000 online obchodech.
Jak funguje 30denní platba?30denní platba je úvěrový produkt, který vám umožňuje platit kdykoli do 30 dnů od nákupu bez úroků a poplatků. Tuto platbu můžete provést kreditní nebo debetní kartou v aplikaci Klarna nebo po přihlášení na www.klarna.cz. Klarna vám po potvrzení objednávky se všemi podrobnostmi zašle potvrzovací e-mail. V aplikaci Klarna si můžete prohlédnout minulé i budoucí platby.
Mohu platit později, po 30 dnech?Abyste mohli používat úvěrové produkty Klarna, včetně 30denní platby, musíte být starší 18 let a žít ve Spojeném království. Když si vyberete Klarna, ověří také vámi poskytnuté informace a vaši finanční situaci.
Mohu mít více objednávek s možností „Platba později za 30 dní“ najednou?Ano, můžete. Pokud se při online platbě zobrazí možnost „Platba později za 30 dní“ od Klarna, máte k dispozici platbu později za 30 dní. Pokaždé, když použijete Maksu později za 30 dní, Klarna zkontroluje, zda můžete službu znovu použít pro každý další nákup.
Co Klarna zohledňuje při posuzování mé žádosti?Klarna nabízí možnost platby později za 30 dní na základě několika faktorů, jako je výše nákupu a historie předchozích objednávek. Pokud je vám alespoň 18 let, můžete zvýšit své šance na schválení platby později za 30 dní tím, že uvedete své celé jméno, přesnou adresu a zařídíte doručení na vaši registrovanou fakturační adresu. Všechny objednávky se posuzují samostatně. Jen proto, že vám byla možnost odložení platby schválena 30 dní předem, neznamená to, že vám bude nabídnuta pro každou objednávku. Pokud však bude vaše žádost o možnost odložení platby 30 dní zamítnuta, neznamená to, že bude zamítnuta i pro budoucí objednávky.
Co mohu nabídnout při nákupu?Pokud si chcete něco koupit s využitím možnosti odložení platby 30 dní od Klarny, budete muset sdílet své telefonní číslo, e-mailovou adresu, aktuální fakturační adresu a Údaje o kreditní nebo debetní kartě. Pokud s vámi Klarna bude potřebovat naléhavě hovořit, použijí telefonní číslo, které jste poskytli. Veškeré další informace, které vám Klarna bude potřebovat poskytnout, budou zaslány na vaši e-mailovou adresu.
Bude provedena kontrola úvěruschopnosti?Pokud po 30 dnech použijete možnost Zaplatit později, Klarna provede kontrolu úvěruschopnosti. To znamená, že Klarna se podívá na určité informace z vaší úvěrové zprávy, aby rozhodla, zda váš nákup schválí.
Jak mám Klarna zaplatit?Můžete platit kdykoli do 30 dnů od nákupu bez úroků a poplatků. Tuto platbu můžete provést kreditní nebo debetní kartou v aplikaci Klarna nebo po přihlášení na www.klarna.com/dj. Klarna vám po potvrzení vaší objednávky se všemi podrobnostmi zašle potvrzovací e-mail. V aplikaci Klarna si můžete prohlédnout minulé i budoucí platby.
Byl jsem dotázán, zda mám navštívit webové stránky Klarna. Je to pravda?Pokud se rozhodnete zaplatit za objednávku pomocí možnosti „Zaplatit později po 30 dnech“, Klarna vám zašle e-mail s pokyny k provedení platby. E-mail bude obsahovat odkaz pro provedení platby kreditní nebo debetní kartou.
Mohu zaplatit před uplynutím lhůty?Ano. Stačí přejít do aplikace Klarna nebo na Klarna.com/cz.
Jsou mé platební údaje zabezpečené?Klarna zpracovává platební údaje bezpečně. Naturitas nepřevádí ani neukládá údaje o kartě. Všechny transakce probíhají přes zabezpečená připojení s využitím nejnovějších bezpečnostních protokolů v oboru.
Jak zjistím, že Klarna obdržela mou platbu?Klarna vás upozorní e-mailem a push notifikacemi, když je platba splatná a když jste platbu provedli nebo zmeškali. Stav své objednávky a plateb si můžete kdykoli ověřit v aplikaci Klarna nebo po přihlášení na Klarna.com/cz.
Co se stane, když objednávku nezaplatím včas?Platba později než za 30 dní je úvěrový produkt a musíte provést platbu společnosti Klarna. Klarna může také sdílet informace o vašich pozdních platbách s úvěrovými agenturami. To znamená, že používání úvěrových produktů od společnosti Klarna nebo jiných věřitelů může být pro vás v budoucnu obtížnější nebo dražší. Úplné informace naleznete v Podmínkách používání společnosti Klarna zde .
Co se stane, když nezaplatím za svou objednávku?Vzhledem k tomu, že „platba později“ je úvěrový produkt, může Klarna využít služeb inkasní agentury, pokud za svou objednávku nezaplatíte. Klarna může také nahlásit nezaplacení úvěrovým agenturám. To znamená, že v budoucnu můžete čelit vyšším nákladům nebo problémům se získáním úvěru.
Výpis jsem obdržel/a, ale zboží jsem stále neobdržel/a.Pokud jste své produkty neobdrželi, zavolejte prosím do společnosti Naturitas a zkontrolujte stav vaší objednávky a doručení. Můžete také kontaktovat zákaznický servis Klarna, který je v aplikaci Klarna, aby vám prodloužili lhůtu pro platbu nebo pozastavili vaši objednávku v aplikaci Klarna, zatímco čekáte na doručení zboží.
Co se stane, když objednávku zruším nebo vrátímJakmile Naturitas od Klarna potvrdí, že vaše zrušení/vrácení bylo přijato, Klarna zruší všechny budoucí platby a vrátí všechny dluhy. Vrácení peněz se okamžitě zobrazí v aplikaci Klarna.
Zrušil(a) jsem objednávku. Jak dlouho bude trvat, než obdržím vrácení peněz?Jakmile obchod zaregistruje vaše zrušení nebo vrácení peněz, vrácení peněz bude obvykle zpracováno do 5 pracovních dnů.
Požádal(a) jsem o vrácení peněz. Jak získám vrácení peněz?Vrácení peněz bude provedeno na debetní nebo kreditní kartu, která byla původně použita k dokončení objednávky.
Co se stane s mým oznámením, když zboží vrátím?Jakmile Naturitas obdrží vrácené zboží a Klarna obdrží naše potvrzení, Klarna vrátí všechny vybrané platby a zruší všechny budoucí plánované platby. Stav vaší objednávky můžete kdykoli sledovat v aplikaci Klarna.
Co se stane s mým oznámením, když vrátím část objednáy?Jakmile Naturitas obdrží částečné vrácení peněz a Klarna obdrží naše potvrzení, Klarna vám zašle aktualizovaný výpis s přizpůsobeným platebním plánem. Stav vaší objednávky můžete kdykoli sledovat v aplikaci Klarna.
Neobdržel(a) jsem e-mail s výpisem z bankovního účtu/údajemi o platbě.Můžete se přihlásit do aplikace Klarna nebo na www.klarna.com/cz, kde najdete všechny své objednávky a informace o platebním programu.
Stále mám otázky ohledně platby, jak vás mohu kontaktovat?Přejděte na stránku zákaznických služeb v aplikaci Klarna. Úplný seznam nejčastějších dotazů, možnosti živého chatu a telefonu. možnosti.
Kreditní smlouvy Klarna „Platba ve 3 splátkách“ a „Platba do 30 dnů“ nejsou regulovány FCA. Jejich použití a případné zmeškané platby mohou ovlivnit vaši schopnost získat úvěr od Klarny a jiných věřitelů. 18+, pouze pro rumunské obyvatele. Ze zákona. Platí obchodní podmínky.
Jak funguje platba ve třech splátkách?
Klarna je platební služba, která vám umožňuje nakupovat věci, které potřebujete nebo chcete. V současné době Klarna používá více než 100 milionů lidí po celém světě ve více než 200 000 online obchodech.
Jak funguje platba ve třech splátkách?Platba ve třech splátkách Klarna je úvěrový produkt, který vám umožňuje rozdělit nákupy do tří stejných plateb. Klarna provádí platby přímo z vaší banky nebo kreditní karty, takže se nemusíte obávat zpoždění. Klarna provede první platbu v okamžiku nákupu, druhou platbu po 30 dnech a poslední platbu 60 dní po datu nákupu. Své minulé i budoucí platby si můžete kdykoli prohlédnout v aplikaci Klarna.
Mám nárok na Platu ve 3 splátkách?Abyste mohli využívat úvěrové produkty Klarna, včetně platby ve 3 splátkách, musíte být starší 18 let a žít v Rumunsku. Když si vyberete Klarna, ověří také vámi poskytnuté informace a vaši finanční situaci.
Mohu nechat si zaplatit více objednávek ve 3 splátkách najednou?Ano, můžete. Pokud při online platbě vidíte Klarna Pay ve 3 splátkách, můžete platit ve 3 splátkách. Pokaždé, když použijete funkci Platba ve třech splátkách, Klarna zkontroluje, zda můžete funkci Platba ve třech splátkách znovu použít pro každý další nákup.
Co Klarna bere v úvahu při posuzování mé žádosti?Klarna nabízí možnost platby ve třech splátkách na základě několika faktorů, jako je výše nákupu a historie předchozích objednávek. Své šance na nabídku možnosti platby ve třech splátkách můžete zvýšit tím, že zadáte své celé jméno, přesné adresní údaje a zajistíte doručení na vaši registrovanou fakturační adresu. Všechny objednávky se posuzují samostatně. To znamená, že přijetí 3 splátek předem nezaručuje, že tato možnost bude nabídnuta pro každou objednávku. Pokud je vaše žádost o platbu ve třech splátkách zamítnuta, neznamená to, že bude zamítnuta i pro budoucí objednávky.
Co musím poskytnout při nákupu?Pokud si chcete něco zakoupit pomocí možnosti platby ve třech splátkách prostřednictvím Klarna, budete muset sdílet své telefonní číslo, e-mailovou adresu, aktuální fakturační adresu a informace o kreditní nebo debetní kartě. Pokud vás Klarna bude potřebovat naléhavě kontaktovat, použijí vámi uvedené telefonní číslo. Veškeré další informace, které vám Klarna bude potřebovat poskytnout, vám budou zaslány na vaši e-mailovou adresu.
Bude provedena kontrola úvěruschopnosti?Když použijete Maksu 3-Instalment, Klarna provede kontrolu úvěruschopnosti. To znamená, že Klarna se podívá na určité informace z vaší úvěrové zprávy, aby rozhodla, zda váš nákup schválí.
Jak mohu Klarna vrátit peníze?Klarna provede vaši platbu ve 3 splátkách z banky nebo kreditní karty, kterou jste použili k nákupu. Klarna inkasuje první platbu v okamžiku nákupu, druhou platbu po 30 dnech a poslední platbu 60 dní po datu nákupu. V aplikaci Klarna si můžete prohlédnout minulé i budoucí platby.
Mohu zaplatit před uplynutím lhůty?Ano. Stačí přejít do aplikace Klarna nebo se přihlásit na Klarna.com/cz.
Jsou mé platební údaje v bezpečí?Klarna zpracovává platební údaje bezpečně. Naturitas nepřevádí ani nevlastní data o kartách. Všechny transakce se provádějí přes zabezpečená připojení s využitím nejnovějších bezpečnostních protokolů v oboru.
Jak zjistím, že Klarna obdržela mou platbu?Klarna vás upozorní e-mailem a push notifikacemi, kdy je platba splatná a kdy jste platbu provedli nebo zmeškali. Stav své objednávky a plateb si můžete kdykoli zkontrolovat v aplikaci Klarna nebo po přihlášení na Klarna.com/cz.
Co se stane, když objednávku nezaplatím včas?Platba ve třech splátkách je úvěrový produkt a musíte si jej splnit. platby společnosti Klarna. Pokud Klarna neinkasuje platbu v dohodnutém termínu splatnosti, Klarna se ji automaticky pokusí inkasovat znovu po sedmi dnech. Pokud se tento další pokus o platbu nezdaří, Klarna se pokusí inkasovat poslední platbu o sedm dní později. Mohou pokračovat ve vymáhání plateb, které jsou po splatnosti a jsou splatné v další termín splatnosti, nebo vám mohou zaslat samostatnou fakturu na nezaplacenou částku. Klarna může také sdílet informace o vašich neúspěšných platbách s úvěrovými agenturami. To znamená, že v budoucnu se můžete setkat s obtížemi nebo vyššími náklady při používání úvěrových produktů od Klarny nebo jiných věřitelů. Úplné informace naleznete v podmínkách používání společnosti Klarna zde .
Co se stane, když nezaplatím za svou objednávku?Pokud platby neprovedete, jste v prodlení, protože Pay in 3 je úvěrový produkt. Klarna pak může sdílet informace o vašich nezaplacených platbách s úvěrovými agenturami. To znamená, že v budoucnu může být obtížné nebo dražší využívat úvěrové produkty od společnosti Klarna nebo jiných věřitelů.
Klarna může také kontaktovat agenturu pro vymáhání pohledávek. Tato agentura vymáhá dluh jménem společnosti Klarna. Kromě toho, pokud je dluh zaslán agentuře pro vymáhání pohledávek, Klarna tyto informace sdílí s úvěrovými agenturami.
Fakturu jsem obdržel/a, ale zboží jsem ještě neobdržel/a.Pokud jste své produkty neobdrželi, zavolejte prosím do Naturitas a zkontrolujte stav vaší objednávky a doručení. Platební lhůtu můžete také prodloužit kontaktováním zákaznického servisu Klarna. pro vaši objednávku nebo objednávku pozastavit v aplikaci Klarna, zatímco čekáte na doručení zboží.
Co se stane, když objednávku zruším nebo vrátím?Jakmile Naturitas od Klarna potvrdí, že vaše zrušení/vrácení bylo přijato, Klarna zruší všechny budoucí platby a vrátí veškerý dluh. Vrácenou částku uvidíte okamžitě v aplikaci Klarna.
Zrušil/a jsem svou objednávku. Jak dlouho trvá, než obdržím vrácení peněz?Jakmile obchod zaregistruje vaše zrušení nebo vrácení zboží, vrácení peněz bude obvykle zpracováno do 5 pracovních dnů.
Požádal(a) jsem o vrácení peněz. Jak mohu získat vrácení peněz?Vrácení peněz bude provedeno na debetní nebo kreditní kartu původně použitou k dokončení objednávky.
Co bylo oznámeno Co se mnou stane, když zboží vrátím?Jakmile Naturitas obdrží vrácení zboží a Klarna obdrží naše potvrzení, Klarna vrátí všechny vybrané platby a zruší budoucí platby. Stav vaší objednávky můžete kdykoli sledovat v aplikaci Klarna.
Co se stane s mým oznámením, když vrátím část objednávky?Jakmile Naturitas obdrží částečné vrácení peněz a Klarna obdrží naše potvrzení, Klarna vám zašle aktualizovaný výpis s přizpůsobeným platebním plánem. Stav své objednávky můžete vždy sledovat v aplikaci Klarna.
Neobdržel(a) jsem e-mail s výpisem z bankovního účtu/údaji o platbě.Můžete se přihlásit do aplikace Klarna nebo na www.klarna.com/cz, kde najdete všechny své objednávky a informace o platebním programu.
Stále mám otázky ohledně platby, jak vás mohu kontaktovat?Přejděte na stránku zákaznických služeb v aplikaci Klarna. Úplný seznam často kladených otázek, možnosti živého chatu a telefonu.
Úvěrové smlouvy Klarna s platbou ve 3 splátkách a platbou do 30 dnů nejsou regulovány FCA. Jejich používání a jakékoli zmeškané platby mohou ovlivnit vaši schopnost získat úvěr od Klarny a jiných věřitelů. Pouze pro osoby starší 18 let, pouze pro obyvatele Rumunska. V souladu se zákonem.Platí obchodní podmínky.
Doprava a doručení
Kolik stojí doručení?
Náklady na dopravu se vypočítávají před dokončením objednávky. Přidejte požadované produkty do nákupního košíku a v posledním kroku procesu platby zkontrolujte cenu.
Doručení na místo vyzvednutí stojí maximálně 52,14 DKK a má hmotnostní limit 5 kg. Pokud vaše objednávka tuto hmotnost překročí, doporučujeme vám zvolit jinou dostupnou možnost doručení.
Dostanu oznámení, až bude moje objednávka odeslána?
Ano, až odešleme vaši objednávku, obdržíte e-mail s odkazem od přepravní společnosti. V tomto odkazu najdete informace o stavu zásilky a také sledovací kód vaší objednávky.
Kdy obdržím své produkty?
Jakmile odešleme vaši objednávku, obdržíte e-mail s odkazem od přepravní společnosti. Na tomto odkazu najdete stav a sledovací kód vaší objednávky.
Kam produkty zasíláte?
Zasíláme kamkoli v rámci metropolitní oblasti.
Co se stane, když je obdržený produkt ve špatném stavu?
Naturitas nabízí produkty z ekologického zemědělství a bez konzervantů. Produkty mohou být někdy ve špatném stavu, a proto se Naturitas zavazuje vyměnit produkty ve špatném stavu z důvodů, které zákazník nemůže ovlivnit. Abychom problém vyřešili a zabránili vrácení produktu s podobným stavem, určitě vás požádáme o číslo šarže produktu a také o fotografii.
Změny a zrušení
Jak funguje vrácení peněz?
Pokud chcete produkt vrátit, máte lhůtu 14 kalendářních dnů bez udání důvodu.
Lhůta pro zrušení vyprší 14 kalendářních dnů po dni na kterém jste vy nebo třetí strana objednávku obdrželi. držení.
Chcete-li získat štítek pro vrácení, přihlaste se ke svému účtu, vyberte danou objednávku a klikněte na „Vrátit produkty“.
Tato možnost je viditelná pouze v případě, že je objednávka označena jako doručená a od data doručení neuplynulo více než 14 dní. Štítek obdržíte e-mailem; před odesláním jej musíte vytisknout a přiložit k balíku.
Ve stejném e-mailu najdete také všechna místa pro odevzdání balíku a také číslo pro vrácení pro sledování zásilky.
Abyste dodrželi lhůtu pro zrušení objednávky, stačí odeslat vrácení před jejím uplynutím.
Vrácení stojí 36,96 DKK, což bude odečteno od vrácené částky.
Snažte se odeslat vrácení v jednom balíku. Pokud se vrácené zboží skládá z více balíků, musíte pro každý balík vytvořit samostatný štítek (poplatek však bude účtován pouze jednou).
Náklady na vrácení a sledování balíku hradí zákazník.
Produkty musí být dostatečně chráněny. Společnost Naturitas nepřebírá žádnou odpovědnost za jakékoli poškození zboží během přepravy.
Jakmile bude produkt přijat do našeho skladu, vrátíme vám částku do 7 dnů.
Z hygienických důvodů nepřijímáme vrácení zboží v následujících případech:
- - Otevřené, použité nebo porušené pečetě.
- - Produkty bez originálního obalu nebo s neúplným obsahem.
- - Produkty, které neodpovídají původně odeslanému produktu.
- - Hygienické a intimní potřeby, jako jsou menstruační kalíšky, intimky atd.
Co se stane, když si již nepřeji svou objednávku dostávat?
Pokud vaše objednávka dosud neopustila naše prostory, můžete požádat o její zrušení prostřednictvím našeho kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách
Pokud však objednávka již byla zabalena, bohužel ji nelze zrušit. V takovém případě doporučujeme odmítnout doručení po jeho doručení. Po vrácení balíku bude vrácení peněz provedeno stejnou platební metodou, jaká byla použita při nákupu.
Upozorňujeme, že pokud bude balík konečně doručen, budete muset v procesu vyzvednutí pokračovat na vlastní náklady. Více informací a úplné podrobnosti o tomto postupu naleznete v sekci Obchodní podmínky na webových stránkách.
Co se stane, když je přijatý produkt ve špatném stavu?
Naturitas nabízí produkty z ekologického zemědělství a bez konzervantů. Produkty mohou být někdy ve špatném stavu, proto se Naturitas zavazuje vyměnit produkty ve špatném stavu z důvodů, které zákazník nemůže ovlivnit. Abychom problém vyřešili a zabránili vrácení produktu v podobném stavu, Určitě se ptám na číslo šarže produktu a také na fotografii.
Akce a slevy
Akce na první objednávku
Pokud je to váš první nákup v Naturitas, získáte s kupónem DKNATUNEW slevu 35 Kč! Slevu získáte použitím kupónu DKNATUNEW při nákupu. Minimální částka nákupu pro uplatnění této slevy je 445 Kč. Nelze kombinovat s jinými kupóny. Neváhejte se přihlásit a objevte naše nové nabídky.
Podmínky používání kupónů nebo propagačních kódů
Kupóny ani slevové kódy nelze sčítat. Na druhou stranu, slevy uplatněné na ceny produktů zůstávají zachovány, pokud je použit kupón.
Pokud ho nevidíte, zkontrolujte složku nevyžádané pošty (spam), mohl být označen jako spam.