Potřebujete pomoc?

Obchodní podmínky

AMCORE BALANCE, S.L.U. (dále jen „AMCORE BALANCE“, „Prodávající“ nebo „Naturitas“) vám nabízí online nákupní službu, která vám umožňuje zakoupit všechny produkty dostupné na našich webových stránkách.

Zveme vás k seznámení se s všeobecnými obchodními podmínkami („VOP“), které upravují podmínky používání těchto webových stránek a nákupu produktů z webových stránek www.naturitas.cz („webové stránky“). V tomto ohledu používáním těchto webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s těmito VOP. Pokud však máte jakékoli dotazy k nim, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Tyto všeobecné podmínky používání byly vypracovány v souladu s evropským a španělským zákonem 34/2002 ze dne 11. července „O službách informační společnosti a elektronickém obchodu“ a v souladu s „Královským legislativním dekretem 1/2007“ ze dne 16. listopadu, který obsahuje ustanovení o „obecném zákoně o spotřebitelích a ochraně uživatelů“ a další doplňující zákony.

ČLÁNEK 1 - Obecné informace a kontaktní informace

Tyto webové stránky patří španělské společnosti s názvem AMCORE BALANCE, jejíž CIF je B-66291097, registrované v „Registro Mercantil de Girona“, brožura 3.308, číslo časopisu GI-67334, složka 209, registrace 11, a jejíž kontaktní informace jsou:

AMCORE BALANCE, S.L.U. Pokud je Y ID B-66291097
Avenida de la Generalitat 163-167, Parque de Actividades Económicas “Can Sant Joan”, 08174, Sant Cugat del Vallés (Barcelona) (Adresa zůstává stejná, jelikož se jedná o vlastní jméno a nevyžaduje překlad.)
E-mail:info@naturitas.cz

ČLÁNEK 2 - Předmět

Účelem těchto všeobecných obchodních podmínek (VOP) je na jedné straně informovat potenciální zákazníky o podmínkách, za kterých společnost AMCORE BALANCE prodává a dodává požadované produkty, a na druhé straně definovat práva a povinnosti stran, když společnost AMCORE BALANCE prodává produkty zákazníkovi (dále jen „zákazník“). Tyto všeobecné podmínky platí bez omezení a výhrad pro veškerý prodej produktů nabízených společností AMCORE BALANCE prostřednictvím webových stránek.

Objednávání produktů na webových stránkách AMCORE BALANCE proto znamená plné a komplexní přijetí těchto Všeobecných dodacích podmínek (VOP) ze strany Kupujícího, jejichž znalost před objednáním představuje souhlas Kupujícího.

AMCORE BALANCE si vyhrazuje právo jednostranně změnit tyto všeobecné dodací podmínky (VOP). Na objednávku se však vztahují ty VOP, které zákazník přijal při zadávání objednávky.

Tyto Podmínky používání doplňují Podmínky používání, Zásady ochrany osobních údajů a Zásady používání souborů cookie Stránek.

ČLÁNEK 3 - Formalizace smlouvy a objednávek

3.1 Ceny

Cena produktů je cena uvedená na webových stránkách v okamžiku přijetí vaší objednávky (dále jen „objednávka“). Objednávkou se rozumí pojem definovaný v bodě 3.4 těchto VOP. Cena zobrazená na webových stránkách může být společností AMCORE BALANCE kdykoli změněna a cena platná v dané nákupní situaci je ta, která se zobrazuje na obrazovce v okamžiku nákupu.

AMCORE BALANCE se snaží pravidelně kontrolovat a ověřovat jakékoli chyby v cenách produktů nabízených na webových stránkách. Pokud se v cenách uvedených na webových stránkách vyskytne chyba, AMCORE BALANCE bude postupovat následovně: (a) pokud je správná cena nižší než cena uvedená na webových stránkách, AMCORE BALANCE naúčtuje svým členům nejnižší cenu a produkt(y) odešle; (b) pokud je správná cena vyšší než cena uvedená na webových stránkách, AMCORE BALANCE bude kontaktovat kupujícího s pokyny, buď k vyřízení objednávky, nebo ke zrušení objednávky bez nákladů pro kupujícího.

Ceny zahrnují daň z prodeje (DPH), která je platná v okamžiku objednání dle platných sazeb Toto jsou pravidla. Jakákoli změna příslušné daňové sazby automaticky ovlivní AMCORE BALANCE za cenu produktů prodávaných na webu LANCE.

U dodávek mimo Evropský hospodářský prostor (EHP) a do nejvzdálenějších regionů ostrovů, a pokud není na webu uvedeno jinak, hradí celní náklady zákazník, protože se jedná o daně v přijímající zemi a tyto náklady nejsou zahrnuty v naší prodejní službě.

3.2 Funkce produktů

Zákazník si může vybrat jeden nebo více produktů z různých kategorií prezentovaných na webu AMCORE BALANCE.

Aniž jsou dotčeny objednávky zadané zákazníkem, AMCORE BALANCE má právo kdykoli změnit seznam produktů prodávaných na webových stránkách, zejména v důsledku omezení uložených jejími dodavateli.

V souladu s platnými předpisy má zákazník před zadáním objednávky možnost seznámit se se základními charakteristikami produktu, který si přeje, na stránkách AMCORE BALANCE.

Výrobky splňují požadavky současné španělské legislativy. Společnost AMBORE BALANCE nepřebírá odpovědnost za žádné porušení právních předpisů země, do které je produkt dodáván, což není Španělsko (například v případě zakázaných produktů atd.). Společnost AMCORE BALANCE však respektuje pravidla a předpisy místních úřadů a vynaloží veškeré úsilí, aby se na našich webových stránkách zabránilo prodeji produktů zakázaných celními předpisy. Je odpovědností zákazníka nejprve si u místních úřadů země, do které jsou produkty dodávány, což není Španělsko, ověřit platné limity pro dovoz a používání produktů a služeb, které si přeje zakoupit.

S jakýmikoli dotazy týkajícími se produktů, dalšími konzultacemi nebo žádostmi o pomoc se zákazník může obrátit na tým zákaznické podpory AMCORE BALANCE zasláním e-mailu na adresu info@naturitas.cz nebo kontaktním formulářem.

3.3 Dostupnost

Produkty prezentované na webových stránkách jsou platné po dobu, kdy jsou inzerovány, a v každém případě do vyprodání zásob. Pokud produkty nejsou skladem, je platnost nabídek od AMCORE BALANCE vázána na dostupnost produktu. V okamžiku zadání objednávky je zákazníkovi zobrazena informace o dostupnosti produktů. Protože tyto informace pocházejí přímo od našich dodavatelů, může se výjimečně vyskytnout chyba nebo změna, která vede k tomu, že Zákazník nebude mít v době nákupu skutečné informace o dostupnosti produktu.

V takovém případě, pokud produkt není po zadání objednávky k dispozici zcela nebo zčásti, bude Zákazník co nejdříve informován e-mailem o nedostupnosti produktu a o úplném nebo částečném zrušení objednávky.

V případě úplného zrušení objednávky: V případě úplného zrušení objednávky:

  • Zaplacená částka bude Kupujícímu vrácena neprodleně, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od zaplacení.

V případě částečného zrušení objednávky:

  • Objednávka Zákazníka je potvrzena a z jeho účtu je odečtena celá částka objednávky.
  • Produkty jsou doručeny Zákazníkovi.
  • Kupujícímu bude co nejdříve vrácena cena objednaného produktu, který nebyl k dispozici. co nejdříve a nejpozději do čtrnácti (14) dnů od zaplacení objednávek kupujícím.

Jak je definováno výše, společnost NATURITAS si vyhrazuje právo nahradit dostupný(é) produkt(y) jedním nebo více podobnými produkty alespoň stejné hodnoty. Pokud si kupující nepřeje ponechat vyměněný produkt (produkty), má možnost uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.

3.4 Objednávka

Odeslání objednávky se považuje za souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP) a potvrzení, že jste si přečetli a rozumíte Zásadám ochrany osobních údajů a Zásadám používání souborů cookie, aniž by byly dotčeny jakékoli konkrétní podmínky, na kterých se strany mohou dohodnout.

Zákazník si může zkontrolovat podrobnosti své objednávky a opravit případné chyby.

Když zákazník potvrdí svou objednávku kliknutím na ikonu „Potvrdit a zaplatit“ (dále jen „Objednávka“), má se za to, že souhlasí s obsahem a podmínkami této objednávky, platnými Všeobecnými dodacími podmínkami (VOP), skutečností, že jeho objednávka zahrnuje povinnost platby, a s cenami, množstvím, vlastnostmi, velikostmi a dodacími lhůtami produktů, které si zákazník přeje.

Pouhým odesláním objednávky se uživatel automaticky připojí k bodovému programu Naturitas. Body můžete sbírat v dalších objednávkách a také nashromážděné body použít.

Na druhou stranu AMCORE BALANCE nepřebírá odpovědnost, pokud dojde k chybě při zadávání e-mailové adresy nebo pokud nebude doručen e-mail s potvrzením objednávky. V tomto případě Ve všech ostatních případech je prodej konečný, pokud společnost AMCORE BALANCE nezruší objednávky, zejména pokud produkty nejsou k dispozici. Kupující má však právo uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy obecně v souladu s článkem 6 prodejních podmínek.

Na žádost kupujícího zašleme e-mailem fakturu s DPH. Žádosti musí být vždy podány do 15 kalendářních dnů od data doručení objednávky.

V souladu s příslušnými předpisy si AMCORE BALANCE vyhrazuje právo z oprávněných důvodů odmítnout nebo zrušit jakoukoli objednávku, u které počet produktů, částka k úhradě (v jedné objednávce nebo za několik kumulativních objednávek) nebo jiné prvky naznačují, že zákazník vyvíjí hospodářskou činnost v souvislosti s požadovanými produkty, nebo obecně jakoukoli neobvyklou objednávku v případě platných právních předpisů.

Společnost AMCORE BALANCE si také vyhrazuje právo pozastavit nebo zrušit provedení a/nebo doručení objednávky bez ohledu na její povahu a stupeň provedení, pokud zákazník neobdrží platbu nebo zaplatí dlužné částky pouze částečně, a to z důvodu problémů s platbou nebo v případě podvodu, ať už spáchaného nebo pokusu o něj, v souvislosti s používáním webových stránek AMCORE BALANCE, včetně podvodu spáchaného v souvislosti s předchozími objednávkami.

ČLÁNEK 4 - Platba

4.1 Platební metody

Platební metody, které můžete použít k nákupům na webových stránkách, jsou bankovní karty, Klarna a PayPal. Na webových stránkách AMCORE BALANCE jsou akceptovány následující bankovní karty: Visa a MasterCard. Platba přes PayPal není kompatibilní s použitím slevových kódů.

Všichni držitelé bankovních karet musí projít ověřovací a autorizační kontrolou vydavatele karty. Pokud vydavatel platební karty kupujícího odmítne nebo z jakéhokoli důvodu nepřijme platbu za nás, ať už před nebo po zaplacení, neneseme odpovědnost za žádné zpoždění nebo nedodání.

4.2 Platební funkce

Všechny objednávky musí být uhrazeny v XXX, včetně všech povinných daní a poplatků. Veškeré bankovní poplatky hradí Kupující (i v souvislosti s vrácením peněz).

4.3 Bezpečnost platebních funkcí

Aby bylo zaručeno zabezpečení plateb, musí Kupující informovat AMCORE BALANCE o vizuálním kryptogramu (CVV), který je vidět na zadní straně platební karty použité Kupujícím.

V rámci boje proti podvodům mohou být informace týkající se objednávky Zákazníka sděleny třetím stranám povoleným zákonem nebo subjektům určeným AMCORE BALANCE, a to pouze za účelem ověření totožnosti Zákazníka, platnosti objednávky, použitého způsobu platby a očekávaného doručení.

Po dokončení kontroly si AMCORE BALANCE vyhrazuje právo požádat o kopii průkazu totožnosti Kupujícího a/nebo dalších informací souvisejících s totožností Kupujícího. Kupující má práva založená na pravidlech o ochraně osobních údajů, jak jsou definována v Zásadách ochrany osobních údajů U-shopu.

AMCORE BALANCE používá bezpečnou platební metodu s názvem „ADYEN“. Bezpečnost platby je založena na ověření kupujícího a důvěrnosti všech informací. Pro zajištění této bezpečnosti používá nástroj schválené šifrovací technologie a splňuje požadavky bankovních předpisů platných ve Španělsku.

ČLÁNEK 5 - Dodání a příjem

5.1 Všeobecné podmínky

Produkty požadované zákazníkem v souladu s podmínkami těchto VOP mohou být doručeny nebo vyzvednuty dle volby kupujícího takto:

- Na adresy, které zákazník uvedl jako dodací adresu pro odpovídající objednávku (dále jen „dodací adresa“).

Pokud se kupující nenachází na adrese uvedené při doručování objednávky, obdrží kupující nebo příjemce objednávky od kanceláře oznámení (e-mail, SMS nebo poštou) s uvedením, zda bude jeho objednávka znovu doručena nebo zda je k dispozici v místě vyzvednutí.

15 dní po druhém neúspěšném pokusu o doručení bude balík vrácen společnosti AMCORE BALANCE a peníze budou budou kupujícímu vráceny peníze zvoleným způsobem platby, po odečtení odpovídajících nákladů na vrácení.

Reklamace na doručení není možná, pokud se balík jeví jako doručený a doručení je potvrzeno pomocí informačního systému (identifikace) dopravce.

U doručení mimo Evropský hospodářský prostor a nejvzdálenější regiony může být zákazníkovi za jeho objednávku účtováno dovozní clo, clo nebo zprostředkovatelské poplatky (náklady na doručení). Tyto poplatky jsou odděleny od nákladů na doručení a budou fakturovány přímo vámi zvolenému poskytovateli.

5.1.1 Náklady na doručení

Náklady na doručení se vypočítají před dokončením objednávky. Jakmile přidáte všechny produkty do nákupního košíku a zadáte dodací adresu a způsob dopravy způsobu, můžete si prohlédnout náklady na dopravu vašeho nákupu.

Doručení na místo vyzvednutí stojí maximálně 52,14 DKK a má hmotnostní limit 5 kg. Pokud vaše objednávka tuto hmotnost překročí, doporučujeme vám zvolit jinou dostupnou možnost dopravy.

5.2 Nesrovnalosti nebo poškozené balíky

5.2.1 Všeobecné podmínky

Doporučujeme, aby zákazník nebo příjemce objednávky zkontroloval vnější stav balíku a produktů v době doručení.

Pokud se v balíku vyskytnou jakékoli nesrovnalosti (poškozený obal, otevřený obal, zbytky tekutin atd.) nebo problémy související s objednanými produkty (chybějící produkty, poškozené produkty), musí zákazník striktně dodržovat níže popsaný postup (články 5.3.2 a 5.3.3 těchto všeobecných dodacích podmínek). Nedodržení příslušného postupu brání možnosti stížnosti na řidiče a společnost AMCORE BALANCE. Zákazník zejména nemůže požadovat vrácení peněz. Zákazník ani příjemce objednávky nemůže požadovat, aby společnost AMCORE BALANCE vyměnila objednané produkty.

Stejně tak má zákazník nebo příjemce objednávky možnost zavolat na zákaznický servis společnosti AMCORE BALANCE, aby zjistil postup pro vrácení poškozených produktů. V tomto případě musí zákazník dodržovat postupy pro vrácení poškozených produktů, které uvádí zákaznický servis společnosti AMCORE BALANCE. V opačném případě nemůže kupující požadovat kompenzaci ani výměnu daných produktů.

Anomálie produktu nelze považovat za anomálie, pokud je žádost o vrácení založena na přijetí produktu, jehož obal nebo štítek se liší od obalu nebo štítku zveřejněného na webových stránkách společnosti, protože je to způsobeno aktualizacemi a změnami značky z její strany. výrobce v produktech a jejich obalech.

5.2.2 Povinné postupy v případě poškození obalu

• V případě incidentu zjištěného v přítomnosti řidiče:

- Odmítněte dodávku a incident jasně a podrobně nahlaste přepravní společnosti.

Nahlaste důvod odmítnutí dodávky zákaznickému servisu AMCORE BALANCE.

• V případech, kdy jsou incidenty zjištěny bez přítomnosti řidiče:

Nahlaste odchylku zákaznickému servisu AMCORE BALANCE.

E-mailem:info@naturitas.cz

Oznámení o událostech a uplatnění reklamací musí být provedeno co nejdříve a v každém případě do 3 pracovních dnů od dodání produktu.

5.2.3 Povinné postupy v případě ztráty nebo poškození produktu

Zákazník musí informovat zákaznický servis AMCORE BALANCE o absenci nebo zhoršení stavu jakéhokoli produktu způsobem uvedeným v předchozím odstavci. Zákaznický servis AMCORE BALANCE si může vyžádat informace o totožnosti zákazníka nebo příjemce objednávky a provést nezbytné kontroly v daném případě.

5.3 Dodací lhůty

Dodací lhůty se počítají ode dne, kdy je potvrzení objednávky odesláno e-mailem, s výjimkou platby bankovním převodem, v takovém případě se dodací lhůta počítá od okamžiku, kdy AMCORE BALANCE obdrží převod.

Pokud jsou dodací lhůty překročeny z jiných důvodů než z důvodu vyšší moci, má kupující právo zrušit svou objednávku.

Dodací lhůty pro objednávky AMCORE BALANCE jsou pouze orientační. U některých objednávek se však může doba letecké nebo pozemní přepravy prodloužit z důvodu zpoždění letecké nebo silniční dopravy, celního odbavení (pro země mimo EU) nebo jiných nepředvídaných komplikací, které společnost AMCORE BALANCE nemůže ovlivnit.

ČLÁNEK 6 - Práva a lhůty pro odstoupení od smlouvy

6.1. Lhůta pro odstoupení od smlouvy

6.1.1. Lhůta pro uplatnění zákonného práva na odstoupení od smlouvy

V souladu s platnými předpisy má Zákazník čtrnáct (14) dnů od doručení objednávky na uplatnění svého zákonného práva na odstoupení od smlouvy, aniž by byl povinen své rozhodnutí odůvodňovat.

6.1.2. Produkty vyloučené z práva na odstoupení od smlouvy

Podle platných předpisů nelze právo na odstoupení od smlouvy uplatnit u následujících objednávek:

- Dodávka zboží, které bylo po dodání otevřeno a nelze jej vrátit z hygienických důvodů nebo z důvodů ochrany zdraví.

- Dodávka čerstvých produktů k okamžité spotřebě.

- Hygienické a intimní produkty, jako je menstruační kalíšek, plenky atd.

Zákazník je proto informován, že nemůže uplatnit své zákonné právo na odstoupení od smlouvy u produktů otevřených zákazníkem, jejichž komercializace společností AMCORE BALANCE zahrnuje rizika související s hygienou nebo ochranou zdraví spotřebitele (např. make-up, produkty k okamžité spotřebě, potraviny atd.).

6.1.3. Důsledky uplatnění zákonného práva na odstoupení od smlouvy

Když produktyse na zákazníka vztahuje zákonné právo na odstoupení od smlouvy, může zákazník, který uplatní své právo na odstoupení od smlouvy v souladu s podmínkami popsanými v tomto článku, získat vrácení částky, kterou zaplatil za nákup vráceného zboží. Nezaplacená částka musí být vrácena bez zbytečného odkladu, a v tomto případě do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne, kdy společnost AMCORE BALANCE obdržela informaci o právu zákazníka na odstoupení od smlouvy.

6.1.4. Náklady

Náklady na vrácení zboží v souladu s platnými předpisy hradí zákazník.

6.2. Postupy pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy a uplatnění práva na odstoupení od smlouvy

Aby byla zajištěna spokojenost těch, kteří objednávají, přijímá AMCORE BALANCE produkty objednané z webových stránek AMCORE BALANCE k vrácení poštou ve lhůtě stanovené zákonem (uvedené dříve v bodě 6.1.1) v souladu s následujícími podmínkami (dále jen „smluvní právo na odstoupení od smlouvy“).

6.2.1. „Lhůta pro uplatnění smluvního práva na odstoupení od smlouvy“

V rámci práva na koupi může Kupující produkty vrátit do čtyř (14) dnů od doručení objednávky.

6.2.2. Postupy pro uplatnění smluvního práva na odstoupení od smlouvy

Postupy pro uplatnění práva na ukončení smlouvy jsou popsány v článku 6.3 těchto prodejních podmínek.

6.2.3. Produkty vyloučené ze smluvního práva na odstoupení od smlouvy.

Smluvní právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u objednávek popsaných v bodě 6.1.3 těchto VOP.

Kupující je dále informován, že nemůže uplatnit své smluvní právo na odstoupení od smlouvy u neotevřených produktů, jejichž uvádění na trh společností AMCORE BALANCE představuje riziko z důvodu ochrany hygieny nebo zdraví spotřebitelů (např. produkty osobní péče nebo líčidla). Kupující dále nemůže uplatnit své smluvní právo na odstoupení od smlouvy u produktů, které byly upraveny podle přání Kupujícího. Tato pravidla platí bez omezení záruk uvedených v článku 7, které zůstávají v platnosti v celém rozsahu.

6.2.4. Důsledky uplatnění smluvních práv

Pokud se na produkty vztahuje smluvní právo na odstoupení od smlouvy, má Kupující, který uplatní své právo na vrácení zboží v souladu s podmínkami tohoto článku, a to jak ohledně lhůt, tak i způsobů vrácení produktů, nárok na kompenzaci od AMCORE BALANCE za vrácené produkty a náklady na doručení objednávky, pokud je vrácena celá objednávka.

p>

6.2.5. Náklady

Náklady na vrácení produktů uhradí Kupující, s výjimkou případů, kdy dodané produkty neodpovídají objednávce nebo jsou produkty poškozené.

6.3. Postupy pro uplatnění zákonného práva na odstoupení od smlouvy a smluvního práva na odstoupení od smlouvy

6.3.1. Obecné požadavky platné pro všechny typy vrácení zboží

Produkty musí být vráceny společnosti AMCORE BALANCE ve stavu vhodném pro komerční použití (produkty ve výborném stavu, v originálním balení, příslušenství, brožuře atd.) nejpozději do čtrnácti (14) dnů od data doručení. Vrácení zboží po uplynutí této lhůty nebude akceptováno.

Adresa pro vrácení:

AMCORE BALANCE, S.L.U.
Avenida de la Generalitat 163-167, Parque de Actividades Económicas “Can Sant Joan”, 08174, Sant Cugat del Vallés (Barcelona)
Španělsko.

Produkty musí být opatřeny číslem objednávky. Je odpovědností kupujícího zabalit produkty tak, aby správně dorazily do prostor společnosti AMCORE BALANCE.

Pokud kupující využil nabídky na webových stránkách, na základě které má za určitých podmínek nárok na produkty, které obdržel výměnou za svou objednávku, a uplatnění jeho práva na odstoupení od smlouvy má za následek ztrátu jeho práva na tuto nabídku; Kupující musí spolu s právem na odstoupení od smlouvy vrátit produkty, které obdržel výměnou za svou objednávku, aby společnost AMCORE BALANCE mohla zohlednit jeho žádost o odstoupení od smlouvy.

Kupující může nést odpovědnost za snížení hodnoty produktu, pokud je důsledkem manipulace s produktem, která není nezbytná pro zjištění povahy, vlastností a případně správného fungování produktů.

ČLÁNEK 7 - Záruky

7.1. Zákonná záruka

Na všechny produkty prodávané na webových stránkách se vztahuje komplexní zákonná záruka v souladu s platnými předpisy a také záruka na skryté vady, která zákazníkovi umožňuje bezplatné vrácení vadných nebo nepravidelně dodaných produktů.

7.1.1 Zákonná záruka shody

Podle platných předpisů je společnost AMCORE BALANCE povinna dodává produkty v souladu se smlouvou a je odpovědný za jakékoli odchylky, které existují v době dodání.

Podle smlouvy musí produkt:

- Být vhodný pro účel, pro který jsou podobné produkty obvykle určeny.

- Dodržovat popis uvedený prodávajícím a vlastnit vlastnosti produktu prezentované prodávajícím prostřednictvím webových stránek.

Představovat kvalitu, kterou může zákazník rozumně očekávat, s ohledem na veřejná prohlášení společnosti AMCORE BALANCE učiněná v reklamě nebo na etiketách. Stejně tak společnost AMCORE BALANCE není těmito prohlášeními vázána, pokud prokáže, že o tomto prohlášení nevěděla a nemohla rozumně očekávat, že by o něm věděla, že dané prohlášení bylo v době uzavření smlouvy opraveno nebo že prohlášení nemohlo ovlivnit rozhodnutí o koupi produktu.

- Předložit vlastnosti dohodnuté mezi stranami.

Žaloba z důvodu nesouladu se smlouvou bude vyloučena TŘI (3) roky od dodání zboží.

7.1.2 Zákonná záruka na skryté vady

Podle platných předpisů je společnost AMCORE BALANCE povinna zárukou na skryté vady prodaného produktu, pokud tyto činí produkt nevhodným pro zamýšlené použití nebo pokud je toto použití narušeno takovým způsobem, že kdyby o nich zákazník věděl, produkt by si nekoupil nebo by za něj zaplatil méně.

Reklamaci vyplývající ze skryté vady musí kupující uplatnit do ŠESTI (6) měsíců od zjištění skryté vady. vada.

V případě skrytých vad v kontextu zákonných záručních podmínek se společnost AMCORE BALANCE zavazuje před posouzením skryté vady dle volby zákazníka:

- Vrátí plnou cenu vrácených produktů nebo

- Vrátí část ceny produktu, pokud se zákazník rozhodne produkt ponechat.

7.1.3 Vyloučení záruk

Produkty, které byly zákazníkem upraveny, opraveny, integrovány nebo poškozeny, jsou ze záruky vyloučeny. Záruka se nevztahuje na výrobky, které byly poškozeny během přepravy nebo v důsledku nesprávného použití.

7.2 Plnění zákonných záruk

Pro uplatnění záruky shody s právními předpisy zákazník:

- Máte TŘI ROKY od dodání věci na jednání;

Jste povinni do šesti měsíců od dodání zboží prokázat existenci právní neshody zboží.

- Uschovejte si fakturu za nákup a/nebo dodací list k objednávce.

Zákonná záruka kompatibility platí bez ohledu na jakoukoli jinou obchodně akceptovanou záruku.

V případě všech reklamací týkajících se zákonných záruk musí kupující kontaktovat zákaznický servis způsobem uvedeným v těchto VOP.

Tyto obchodní podmínky neomezují právo na odstoupení od smlouvy podle výše uvedeného článku 6.

Záruka se nevztahuje na výrobky, které byly poškozeny během přepravy nebo v důsledku zneužití.

7.3 Důsledky uplatnění záruk

V rámci zákonné záruky shody se společnost AMCORE BALANCE zavazuje dle volby zákazníka:

- Vymění produkt za jiný podobný s přihlédnutím k dostupnému zboží, nebo

Vymění cenu produktu, pokud nelze dostupný produkt vyměnit.

Pokud jde o skryté vady, v rámci zákonné záruky shody se společnost AMCORE BALANCE zavazuje dle volby zákazníka ošetřit předpokládané skryté vady:

- Vrátí plnou cenu vráceného produktu, nebo

- Vymění část ceny produktu, pokud se kupující rozhodne produkt ponechat.

ČLÁNEK 9 - Zákaznická podpora

info@naturitas.cz.

ČLÁNEK 10 - Odpovědnost

10.1 Způsobilost

Před zadáním objednávky zákazník potvrzuje, že má plnou způsobilost k právním úkonům, aby byl vázán těmito Všeobecnými dodacími podmínkami (VOP). Pokud tedy na webových stránkách AMCORE BALANCE zadá objednávku osoba, která nemá způsobilost k právním úkonům, přebírají za objednávku plnou odpovědnost odpovědné právnické osoby této osoby (zejména rodiče nebo zákonní zástupci) a musí zejména uhradit její cenu.

10.2 Omezení odpovědnosti

Odpovědnost společnosti AMCORE BALANCE za závazky vyplývající z těchto všeobecných obchodních podmínek se nevyžaduje, pokud je porušení uvedených závazků způsobeno jednáním třetí strany, i když jsou takové události předvídatelné, v důsledku zavinění zákazníka nebo v důsledku výskytu vyšší moci, jak je definováno v příslušné jurisdikci, nebo v důsledku jiných okolností, které jsou přiměřeně mimo výhradní kontrolu společnosti AMCORE BALANCE. Informace dostupné na Webových stránkách jsou prezentovány bez jakékoli záruky, ať už implicitní nebo výslovné, ohledně úplnosti, přesnosti, aktuálnosti, neporušení práv, dostupnosti, spolehlivosti nebo kompletnosti informací, produktů, dodávek nebo služeb zobrazených na Webových stránkách nebo ohledně jejich vhodnosti pro účely Zákazníka. SPOLEČNOST AMCORE BALANCE SE ZŘÍKÁ VEŠKERÉ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODY, PŘÍMÉ NEBO NEPŘÍMÉ, AŤ UŽ PŘEDVÍDATELNÉ ČI NEPŘEDVÍDATELNÉ, VZNIKLÉ Z POUŽÍVÁNÍ WEBOVÝCH STRÁNEK, VČETNĚ. POKUD BY ODPOVĚDNOST SPOLEČNOSTI AMCORE BALANCE BYLA URČENA ZA ŠKODY ZPŮSOBENÉ ZÁKAZNÍKEM, KTERÉ VZNIKLY VÝHRADNĚ ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY, TATO ODPOVĚDNOST JE OMEZENA NA VÝŠE ÚHRADY ZAPLACENÉ SPOLEČNOSTI A/PUS.

ČLÁNEK 11 - Ochrana osobních údajů

Za účelem zpracování objednávky shromažďuje společnost AMCORE BALANCE osobní údaje zákazníka. Zákazník je informován, že AMCORE BALANCE je správcem údajů. Údaje zákazníka jsou zpracovávány v souladu s organickým zákonem č. 3/2018 ze dne 5. prosince, který se vztahuje k obecnému nařízení o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (GDPR) o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, proto vás informujeme, že vaše údaje jsou zpracovávány primárně za účelem udržování a správy smluvního vztahu. Také vás informujeme, že máte právo na přístup k vašim údajům, jejich opravu a smazání, jakož i další práva popsaná v zásadách ochrany osobních údajů.Zásady ochrany osobních údajů.

ČLÁNEK 12 - Amcore Balance není zdravotní poradce

Webové stránky nejsou určeny k poskytování diagnóz, léčby ani lékařských rad. Produkty, služby, informace a další obsah nabízený na Stránkách, včetně informací poskytovaných přímo na Stránkách nebo prostřednictvím odkazů na webové stránky třetích stran, slouží pouze pro informační účely. Ohledně jakýchkoli lékařských nebo zdravotních diagnóz nebo možností léčby se prosím poraďte s lékařem nebo jiným zdravotnickým pracovníkem.

Informace poskytované online a na propojených webových stránkách, včetně informací týkajících se léků a zdravotních problémů, léčby a produktů, mohou být prezentovány ve shrnuté podobě. Online informace, včetně etiket nebo obalů produktů, nenahrazují radu zdravotnického pracovníka. Webové stránky nedoporučují samoléčbu zdravotních problémů. Informace na Síti nejsou vyčerpávající a nepokrývají všechna onemocnění, poruchy, fyzické stavy ani jejich léčbu. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se zdraví, neprodleně se poraďte se zdravotnickým pracovníkem. Nikdy neignorujte ani neodkládejte rady lékaře na základě informací, které jste si mohli přečíst na webových stránkách.

Odkazy nebo přístup na webové stránky nebo zdroje třetích stran nepředstavují schválení žádných informací, produktů ani služeb. Nejsme zodpovědní za obsah ani provoz webových stránek třetích stran. Používání webových stránek třetích stran je na vaše vlastní nebezpečí.

Nepoužívejte informace ani služby na webových stránkách k diagnostice nebo léčbě jakýchkoli zdravotních problémů ani k předepisování léků či jiných léčebných postupů. Před použitím jakýchkoli léků, doplňků stravy, bylinných nebo homeopatických přípravků, před zahájením cvičebního či dietního programu nebo před zahájením léčby jakéhokoli zdravotního problému se vždy poraďte se zdravotnickým pracovníkem a přečtěte si informace od výrobce produktu a veškeré štítky nebo obaly produktu. Jednotlivci jsou různí a mohou reagovat na různé produkty odlišně. Ohledně problémů s kompatibilitou mezi léky a doplňky stravy se prosím poraďte se svým lékařem. Veškeré komentáře zaměstnanců nebo uživatelů na fórech webových stránek jsou výhradně jejich osobními názory a nepředstavují žádná tvrzení z naší strany ani nereprezentují naše názory. Recenze produktů od současných nebo bývalých zaměstnanců nebo uživatelů webových stránek jsou výhradně jejich osobními názory a nenahrazují odpovídající lékařskou péči ani radu zdravotnického pracovníka. Nejsme zodpovědní za informace na webových stránkách týkající se doporučení doplňků stravy pro jakékoli zdravotní účely.

Před použitím produktu vždy zkontrolujte štítky nebo obaly produktů. V případě jakýchkoli nesrovnalostí by se zákazníci měli řídit informacemi na štítku nebo obalu produktu. Pro objasnění informací o štítcích produktů, informacích o obalech a doporučeném použití kontaktujte přímo výrobce.

ČLÁNEK 13 - Různé

13.1 Částečná invalidita

Pokud se vyskytne jeden nebo více z Pokud bude kterékoli z ustanovení těchto Všeobecných dodacích podmínek shledáno neplatným nebo prohlášeno za neplatné na základě zákona, nařízení nebo konečného rozhodnutí příslušného orgánu, zbývající ustanovení zůstanou v plné platnosti a účinnosti.

13.2 Vyloučení odstoupení od smlouvy

Neuplatnění práv, která kterákoli ze stran uplatňuje v případě jakéhokoli porušení povinností druhou stranou v souladu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, nebude vykládáno jako zřeknutí se budoucího porušení uvedené povinnosti.

13.3 Rozhodné právo a jurisdikce

V případě jakéhokoli rozporu mezi těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a ostatními zásadami uvedenými na webových stránkách se strany podřizují jurisdikci a místu konání soudů v Barceloně ve Španělsku a výslovně se vzdávají jakéhokoli jiného fóra, na které by mohly mít nárok. Pokud jim však příslušná ustanovení na ochranu spotřebitelů a uživatelů umožňují zvolit si jurisdikci na základě místa jejich bydliště, mohou jednat v souladu s těmito pravidly.

V souladu s článkem 14 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 rovněž informujeme spotřebitele, že Evropská komise zřídila platformu pro online řešení sporů, která řeší spory týkající se plnění smluvních závazků vyplývajících z online kupních nebo servisních smluv mezi spotřebitelem s bydlištěm v Unii a podnikem působícím v Unii. Uživatelé mohou získat více informací prostřednictvím následujícího odkazu:

https://ec.europa. eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

13.4 Platnost

VOP platí po celou dobu, kdy jsou produkty nabízené společností AMCORE BALANCE online, a do doby vypršení platnosti záručních podmínek. Ustanovení „10. Odpovědnost“ v každém případě zůstávají v platnosti i po ukončení platnosti VOP.

DATUM PŘEZKOUMÁNÍ NÁVRHU: ČERVENEC 2023